hidetés

Támogatók

Fővárosi Környezetvédelmi Alap

MOL-Ökotárs Alapítvány

mol_logo.jpg

ökotárslogo.jpg

Kispesti Önkormányzat

Barabás Téglakő

 

Friss topikok

  • Bihari Marcell: Sziasztok Nekem nagyon tetszik a csőrös-ollós szobrocska (én is arra szavaznék). De amúgy nekem ú... (2013.01.06. 21:55) Recycling szobor

Kós Károly stílusú díszítő csempe

2013.02.24. 22:29 :: gaaanita

A Barabás Téglakővel burkolt felületekbe szerettünk volna dekoratív, antik hatású díszítő elemeket is, hogy visszahozza egy kicsit a ház népi szecessziós hangulatát a belső térbe. Először cementlap berakásban gondolkoztunk, de utána megtaláltuk a Pataki Tiles elképesztő csempéit. Ezek nem színeződnek el az esőtől, mint ahogyan a cementlap esetében ez sajnos előfordulhat a mészkiválás következtében. Amikor felvettem a kapcsolatot Pataki Mátyással, és megkérdeztem, hogy milyen mintát tudna elképzelni ide, ami a ház és Wekerle stílusához illeszkedik, nem is mertem remélni, hogy egy ilyen elképesztő páva mintás csempéje is van. Rögtön beleszerettünk, és erre esett a választás. Bár ez a kék is nagyon szép, mi olívazöld színben kértük, mert az természetesebben fog hatni a téglakő narancsos piros színével, főleg ha majd évek múltával megjelenik a közökben a moha is. Négy darab 24x24 cm-es lesz belőle beépítve. A csempe jelenleg gyártás alatt van, ha megérkezik teszek róla fel fotót is. 

kék_pávás_kicsi.jpg



Szólj hozzá!

Címkék: Pataki Tiles Pataki Mátyás

A bejegyzés trackback címe:

https://wekerle.blog.hu/api/trackback/id/tr595245520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása