Támogatók

Fővárosi Környezetvédelmi Alap

MOL-Ökotárs Alapítvány

mol_logo.jpg

ökotárslogo.jpg

Kispesti Önkormányzat

Barabás Téglakő

 

Friss topikok

  • Bihari Marcell: Sziasztok Nekem nagyon tetszik a csőrös-ollós szobrocska (én is arra szavaznék). De amúgy nekem ú... (2013.01.06. 21:55) Recycling szobor

5.4.3.2.1.

2013.04.24. 21:50 :: gaaanita

Nagy öröm a ház összes lakójának, hogy több, mint egy évnyi kitartó papírmunka és aktatologatás után holnap végre megjelenik az udvarunkon a jómunkásemberek hada. Az idő több mint jó, szinte tombol az áprilisi nyár. Kicsit aggódtam már a fák miatt az elhúzódó hideg miatt, meg, hogy a márciusi -10-ben el ne fagyjanak. De szerencsére mindegyik kihajtott. A kivitelező és emberei in medieas res belekezdenek holnap mindenbe, törnek-zúznak, amit érnek bontanak, csak legyen, aki állj-t parancsoljon nekik! Egy pár napig csak eszeveszett romolás lesz, szerintem én is megragadok egy csákányt, hogy kiadjam magamból mindazt a feszültséget, ami a szervezést, pályázást, előkészítéseket, engedélyezéseket körülvette. Aztán pár nap múlva megkezdődhet a meditatív jellegű térburkolás. Folyt. köv.

táblakapun_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wekerle.blog.hu/api/trackback/id/tr315245464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása